زبان برنامه نویسی سی پلاس پلاس یا پایتون در رباتیک
نوشته شده توسط : مهراب مدیری

・ از چه زبان برنامه نویسی در تحقیق زبان برنامه نویسی سی پلاس پلاس یا پایتون در رباتیک  و توسعه ربات استفاده می شود؟

to یادگیری کدام زبان را از این به بعد توصیه می کنید؟

 

 

سلام ، این Rui (CenotenBlog) است.

 

این مقاله به نگرانی های  زبان برنامه نویسی سی پلاس پلاس یا پایتون در رباتیک فوق پاسخ می دهد.

 

مطالب این مقاله

・ C / C ++

 

th پایتون

 

AT متلب

 

این مقاله را بخوانید تا از ویژگی های  زبان برنامه نویسی سی پلاس پلاس یا پایتون در رباتیک سه زبان توصیه شده برای برنامه نویسی ربات و کدام یک بیشتر توصیه می شود مطلع شوید.

 

هنگام نوشتن این مقاله ، من در رشته مهندسی مکانیک در یک دانشگاه مشغول به تحصیل iranian cyber  هستم و در یک موسسه تحقیقاتی ملی در مورد روبات ها تحقیق می کنم.

 

من خودم از سه زبان برنامه نویسی که می خواهم در مورد ربات ها توضیح دهم ، استفاده کرده ام.

 

این را توضیح می دهم.

 

در پایان ، پایتون برای کسانی که از این به زبان برنامه نویسی سی پلاس پلاس یا پایتون در رباتیک  بعد برنامه نویسی می آموزند ، زبان توصیه شده است.

 

زیرا یکی از ساده ترین زبان های برنامه نویسی برای یادگیری است و زبان اصلی بستر توسعه ربات ها در سراسر جهان است.

 

بگذارید یکی یکی شما را معرفی کنم.

 

یک زبان معمولی زبان برنامه نویسی سی پلاس پلاس یا پایتون در رباتیک  در زمینه رباتیک C یا C ++ است.





:: بازدید از این مطلب : 843
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 25 مرداد 1400 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: